Familii româneşti din Jula, în excursie la Arieşeni

Autoguvernarea Românească din Jula a organizat la sfârşitul săptămânii trecute o excursie în munţii Apuseni, la Arieşeni. Familiile româneşti din Jula au descoperit frumoasele peisaje din Munţii Apuseni, care reprezintă una din cele mai interesante destinaţii turistice din România. Pe lângă relieful carstic variat (Groapa Ruginoasă, cascada Vârciorog), membrii grupului au avut posibilitatea să ia parte la slujba ortodoxă săvârşită în biserica din satul Arieşeni. Grupul din Jula a ajuns în Arieşeni după ce rezervase din timp cazare la cabana Vârtop, care se află lângă pârtia de schi din staţiunea turistică.
„Am plecat în excursie vineri, pe 12 august, şi ne-am întors duminica. Am avut un program liber, ceea ce a însemnat că am organizat excursii la frumuseţile ascunse, la Groapa Ruginoasă, la Cascada Vârciorog, am fost în munţii din împrejur şi am făcut drumeţii. Groapa Ruginoasă se află la câţiva kilometri de Arieşeni, am avut de mers până acolo aproximativ 20 de minute. A meritat să facem acest traseu pentru că am avut ocazia să vedem un fenomen natural interesant şi impresionant. La cascada Vârciorog ne-am oprit la aerul curat fiind impresionaţi de căderea de apă de 15 metri înălţime. Grupul din Jula, alcătuit din 26 de persoane, s-a simţit foarte bine în aceste trei zile de vacanţă. Autoguvernarea Românească din Jula, prin organizarea acestei excursii, a dorit să ofere un weekend mai liber de relaxare şi recreare pentru familiile româneşti din Jula. În acelaşi timp am dorit să le oferim familiilor posibilitatea de a-şi dezvolta spiritul de prietenie”, ne-a mărturisit dr. Gheorghe Ruja, vicepreşedintele Autoguvernării Româneşti din Jula.
A.C.




Comentarii