Se prezintă clasa 9/B

„Mă numesc Amanda Puiu. Eu am ales şcoala aceasta pentru limba română, şi pentru că este şi mai aproape de satul Micherechi, unde locuiesc. În continuare aş dori să învăţ limba română mai bine şi dacă termin liceul să îmi continui studiile într-o instituţie de învăţământ din România. (Amanda Puiu)
„Fiindcă eu nu cunosc limba maghiară, am căutat un liceu român unde pot învăţa şi limba maghiară. Am găsit acest liceu şi l-am ales pentru că am auzit că este un liceu bun şi după cum am mai spus pentru că are profil românesc şi pentru că este foarte aproape de oraşul Bichişciaba, unde eu locuiesc.” (Amalia Adela Ilin)
„Eu mă numesc Aron Ioan Rocsin, sunt din Micherechi, iar Liceul „Bălcescu” l-am ales pentru că vreau să învăţ bine limba română. (Aron Ioan Rocsin)
„Eu mă numesc Cristian Somogyi. Am ales şcoala aceasta pentru că este aproape şi pentru că fraţii mei sunt aici şi ei spun lucruri bune despre şcoală.” (Cristian Somogyi)
„Eu sunt Adrian Duma. Am 14 ani şi sunt din Bătania, dar m-am mutat din România aici, din Braşov. Am ales acest liceu pentru că este aproape şi eu nu prea înţeleg limba maghiară. Multă lume mi l-a recomandat, că este un liceu bun, şi pentru mine e important mai ales pentru că este românesc.” (Adrian Duma)
„Pe mine mă cheamă Renata Tamás, locuiesc în Apateu. Am ales această şcoală pentru că mulţi oameni care o cunosc mi-au zis să vin aici pentru că este o şcoală foarte bună. Este important să învăţ bine şi să primesc note cât mai bune. (Renata Tamás)
„Mă numesc Mario Bodnar, am venit de la Micherechi. Am ales şcoala aceasta pentru că este o şcoală românească şi pentru că am mulţi prieteni aici.” (Mario Bodnar)
„Eu mă numesc Samuel Gherman. Am ales şcoala aceasta, pentru că vreau să continui să învăţ limba mea maternă, limba română. Aici am foarte mulţi prieteni, pe care îi cunosc de la grădiniţă. M-au sfătuit mulţi să aleg şcoala aceasta pentru că este cea mai bună şcoală în care învăţăm şi limba română, şi au avut dreptate. Aici am posibilitatea să dau bacalaureat din limba şi literatura română, dar şi din engleză. Mă simt aici ca într-o familie mare. (Samuel Gherman)
„Eu mă numesc David Far. Am ales şcoala aceasta ca să continui învăţarea limbii române şi am aici mulţi prieteni din Micherechi. M-au sfătuit mulţi ca să vin aici, pentru că şcoala aceasta este bună şi familiară.” (David Far)
„Am ales şcoala asta pentru că vreau să vorbesc mai bine în limba română şi am învăţat aici în şcoala generală.” (Adam Bagosi)
„Eu mă numesc Vivien Nagy. Am 15 ani şi am venit din Micherechi. De aceea am ales Liceul „Nicolae Bălcescu” din Jula pentru că putem învăţa limba română. Este şi aproape de satul meu, dar am auzit şi multe lucruri bune despre şcoală. Până acum mă simt bine la şcoală, dar şi colegii sunt drăguţi.” (Vivien Nagy)
„Mă numesc Anamaria Sucigan, am 15 ani. Am venit din Micherechi. Am ales Liceul „Nicolae Bălcescu” pentru că am auzit multe lucruri bune despre el, şi verişorii mei au umblat aici. Liceul este aproape de Micherechi. Îmi place liceul pentru că este familiar, şi prietenele mele învaţă aici. Am învăţat limba română la Micherechi, dar pe lângă aceea şi în liceu pot să continui învăţarea limbii române.” (Anamaria Sucigan)
„De acea am ales şcoala aceasta, pentru că vreau să învăţ limba română mai departe, e aproape căminul de şcoală, părinţii mei şi sora mea, Nora au învăţat şi ei aici. Mă bucur că am foarte mulţi prieteni aici şi că suntem ca într-o familie mare.” (David Ruben Cefan)
„Mă numesc Iuliana Eva Szabó, sunt din Apateu. M-am înscris în acest liceu, pentru că am auzit despre acesta numai lucruri bune de la elevii care au învăţat aici. Îmi place că atmosfera este familiară. Şi mă bucur că având rezultate bune, am fost admisă la liceu, pentru că aici este important să ai rezultate bune, iar la mine învăţarea limbilor este pe primul loc.” (Iuliana Eva Szabó)
„Mă cheamă Alex Nima, am 14 ani. Am venit aici din Bătania, de la şcoala generală română de acolo. Şi alţii din familie au absolvit acest liceu, iar ei şi profesorii m-au sfătuit să aleg această şcoală. Din aceste motive şi pentru învăţarea limbii române am decis să mă înscriu aici. Pe baza celor văzute şi experimentate şi eu voi sfătui pe alţii să aleagă acest liceu.” (Alex Nima)
„Am ales Liceul „N. Bălcescu”, pentru că şi în şcoala generală am învăţat opt ani limba română, aşadar de mult am hotărât că îmi voi continua studiile aici. Şi de la elevii mai mari am auzit numai bune despre liceu.” (Agneta Rebeca Tóth)
„M-am înscris aici, pentru că mulţi mi-au zis că-i bun liceul, iar patru ani am învăţat deja aici la şcoala generală. Şi din punctul de vedere al însuşirii limbilor străine este o alegere bună.” (Hanna László)
„Am ales acest liceu, pentru că am auzit că are un învăţământ bun. Alături de limbile maghiară şi engleză pot învăţa şi limba română.” (Angelica Pallagi)
„M-am înscris la Liceul „N. Bălcescu”, pentru că deja din clasa 1 a şcolii generală sunt elevul acestei şcoli şi este o şcoală superbă. Voi putea da examen de bacalaureat din două limbi. Dar am rămas şi pentru că am mulţi prieteni aici.” (Lucia Monori)
„Sunt Petru Téglás. Am ales această şcoală pentru a învăţa limba română şi să pot da examene reuşite de bacalaureat.” (Petru Téglás)
„Eu am hotărât să mă înscriu la liceul românesc, pentru că e bine să însuşeşti şi să vorbeşti mai multe limbi. România este lângă noi şi este un avantaj pentru noi ca să ne cunoaştem reciproc limba şi ne înţelegem. Când am fost în clasa a 5-a ne-am mutat la Jula, şi aici şcoala aceasta mi-a fost cea mai simpatică.” (Réka Gulácsi)

Comentarii