„Profesorii de aici sunt foarte simpatici şi înţelegători cu elevii” - Se prezintă elevii clasei a 9-a B de la Liceul „N. Bălcescu”

„Aventura” vieţii în noua comunitate a fiecărui boboc începe cu multe emoţii. Cum a trecut deja mai bine de o lună din primul semestru, tinerii din clasa a 9-a B de la Liceul „N. Bălcescu” din Jula, la cererea noastră, au trimis câteva scrieri despre primele impresii din viaţa de liceu. Diriginta clasei a 9-a B este Stela Nicula Machhour.


Gabriela Bondár: – Eu am venit din România. Am ales acest liceu pentru a-mi perfecţiona cunoştinţele de limbă română şi pentru a însuşi toate cele necesare pentru continuarea studiilor superioare. Mă bucur că aici de la primul moment am putut cunoaşte multe persoane amabile.

Vanesa Denis: – Mă numesc Vanesa Denis, sunt din Arad şi am 15 ani. Am ales acest liceu deoarece fac sport de performanţă la Bichişciaba şi paralel am dorit să-mi continui studiile în limba română. Aici mă simt foarte bine, deoarece sunt nişte profesori excelenţi, dar şi nişte elevi şi colegi de nota 10.

Bettina Puiu: – Am 15 ani, locuiesc în Micherechi. Opt ani am învăţat în Şcoala generală din Micherechi. După terminarea şcolii generale am decis că îmi voi continua studiile la Liceul „Nicolae Bălcescu” din oraşul Jula. De ce am ales liceul acesta? În primul rând, aici se predă limba română, şi pentru mine este foarte important, deoarece în viitor aş dori să dau examen de stat la limba română. Liceul acesta este foarte familiar, elevii sunt amabili, la fel şi profesorii. Sunt mândră că pot fi eleva acestei şcoli.

Edina Biro: – Am 14 ani, am venit din România, din Chişineu Criş. Opt ani am învăţat la şcoala gimnazială „Erdőhegyi” din localitate. Am ales acest liceu deoarece aici a studiat şi sora mea şi de la ea am aflat multe lucruri bune despre atmosfera de aici. Noi avem o clasă foarte bună, ne-am împrietenit repede unii cu alţii.

Bianka Tőzsér: – Mă numesc Tőzsér Bianka, am 14 ani şi am venit din Chişineu Criş. Am învăţat opt ani şcoala gimnazială „Erdőhegyi” din Chişineu Criş. Am ales această şcoală deoarece pentru mine este foarte important să învăţ limba italiană şi să-mi perfecţionez cunoştinţele de limba română. Aici mă simt bine, am colegi amabili şi profesori foarte buni.

Romeo Oneţiu: – Mă numesc Oneţiu Romeo, sunt din Arad şi joc fotbal de 9 ani, iar în această vară m-am mutat în Ungaria pentru a juca fotbal la Bichişciaba. Am venit la acest liceu din cauza fotbalului, iar acum mi-am dar seama că nu am făcut o greşeală. De când am ajuns aici mă simt foarte bine, deoarece toţi copiii de la internat sunt foarte prietenoşi, iar profesorii sunt foarte amabili şi înţelegători.

Estera Gherman: – Mă numesc Estera Gherman. Am 14 ani şi am venit din comuna Micherechi. Acum sunt elevă în Liceul „Nicolae Bălcescu” din Jula. Eu am ales liceul acesta pentru că am auzit multe bune despre liceu. Am ştiut că se predă limba română şi engleză. Limba română pentru mine este importantă, pentru că în viitor aş dori să îmi continui studiile în România. Sunt la internat şi mă simt aici ca şi acasă. Profesorii sunt foarte simpatici şi înţelegători cu elevii, se străduiesc tot mai mult ca să ne explice materiile. M-am împrietenit repede cu colegii de clasă. Diriginta mea este foarte drăguţă şi bună. Sunt bucuroasă că sunt elevă în liceul acesta.

Andrei Sebastian Esiplo: – Am 14 ani şi sunt elev la Liceul „Nicolae Bălcescu” din Jula. Eu de aceea am ales liceul acesta, pentru că a fost singurul liceu românesc din Ungaria, şi pentru că mi-au zis nişte prieteni de ai mei că este locul potrivit pentru mine. M-am gândit de mult să vin la acest liceu. În liceul acesta toţi profesorii îi învaţă pe elevi să înveţe cât se poate de bine şi aproape toţi elevii trec bacalaureatul fără griji. După terminarea studiilor liceale vreau să devin medic veterinar, continuând studiile la universitatea din Cluj. Am multe vise şi sper să mi le împlinesc pe toate oricât ar fi de greu. Dacă ai ambiţie, poţi trece peste tot cu uşurinţă.

Comentarii