Azi e ziua tatălui. Ce cadou să-i luăm?

Credeți că mămicile se emoționează când le serbăm la grădiniță? Ei, aș! Să-i fi văzut pe tătici… Copiii grupelor mijlocie-mare Bambi (prof. Adelina Olteanu-Sturza și ed. Nagy Béláné) și mică Dino (prof. Mihaela Putin și ed. Nagy Béláné) i-au invitat la grădiniță pe tătici, unchi și bunici, cărora le-au spus poezii, le-au cântat și le-au urat La mulți ani!, apoi le-au oferit un tort de brioșe, cu cravate de marțipan și obiecte lucrate de ei.
Tăticii cu jucării mai interesante și-au prezentat ocupațiile și hobby-urile. Astfel, am văzut mașina de pompieri, cea cu nacelă, basculanta, excavatorul, am avut un tătic programator IT, un altul motociclist… De la Asociația Motocicliștilor din Bătania (psih. drd. Lucian Olteanu) am primit un ajutor financiar pe care îl vom folosi la achiziționarea de costume pentru serbări.
La final, bărbați și copii, toți cu inimi tinere, s-au întrecut cu mașinuțele telecomandate. Le mulțumim din suflet tuturor tăticilor, bunicilor, unchilor și prietenilor care ne-au fost alături. Copiii noștri le dau cadou… câte un pupic pe obrăjori.
LA MULȚI ANI, TATI!
P.S.: La mulți ani și tăticului meu, Ion Birescu; deși e departe, rămâne atât de aproape de inima mea.

M.P.

Comentarii